Kızlar 4_5 gündür bel ve kasık ağrısı yaşıyorum acile gittim alttan muayene yapicaz dedi izin vermeyince karından baktı suyu felan iyi dedi ama net bir şey diyemiyoruz izin vermedin vajinal muayeneye dediler tahıl ver enfeksiyon olabilir dedi tahıl verdim cep 35 çıktı ve yüksek diyor internette henüz kontrole gitmedim başına böyle bir şey gelen varmı bu arada 23 hftalik hamileyim