denizincisi 2 gün geciktim normalde 6 mayısta regl olmam lazımdı 4 mayısta yaptığım test negatif çıktı tekrar yapsam mı
allyslife denizincisi ilk idrarla ve erken gebelik testiyle yap mutlaka canım🫠 gönlünce olsun inşaallah🌸
nafiye66 denizincisi bazı gebeliklerde belirti olmazmış cnm kişiden kişiye değişiyor İnşallah güzel haberler alırsın
nafiye66 denizincisi benim de bat 16_17 Mayıs’ta bende de akıntı kasıklarda kramp ve ağrı birde miğde de yanma var belirtidir İnşallah
allyslife denizincisi su tüketimi vesaire olduyss idrar seyreliyor ve hormon idrarda az oluyor o yüzden yansımayabiliyor evet, ilk idrar olması o açıdsn önemli