argus canım kilosu da haftası da çok iyi, doğum yapsan bile her şey çok iyi ilerleyecektir eminim. 36 hafta ve 2.700 üstü bebekleri kuvöze almıyoruz demişti bir özel hastanede doktor, arkadaşım da 2.900 doğum yaptı ve ertesi gün taburcu oldular. Hiç endişelenme her şey yolunda, ciğer geliştirici vurmaları da çok iyi doğduğunda rahat nefes alabilmesi için gerekli. genelde ciğer geliştiriciden sonra acil durum olmadıkça 24-48 saat arası bekliyorlar hatta ek doz ciğer geliştirici de vurabiliyorlar. 24 saatten önce doğuma almazlar diye düşünüyorum, iğnenin etkisi için en az 12 ideali 24 saat beklenmesi diye biliyorum. Sağlıkla kolaylıkla gelsin bebişiin🌸🌸