aysee96 ben depend almıştım ama ebe yan lastikleri yırtıp ped gibi koydu giydirdi beni o an, ben sonra külot gibi giymek istedim bayaaa şiştim hem sıktı hemde bel lastik yerleri naylonumsu beni terletti ben yandım su oldum sonra lohusa pedine geçtim ama ben temmuzda doğurmuştum, bence ikisinide koy her ihtimale karşı zaten ebebekten almıştım lohusa pedi 7 adet mi 10 adet mi neydi onu direk at bir iki de depend koy