Merhabalar
Detaylı ultrasona girdim devlet hastanesinde doktorum herşey yolunda ama bebeğimin kalbinde küçük bir delik var dedi bu delik doğuma kadar kendiliğinden kapanıyormuş kapanmasa dahi doğumdan sonra kapanıyor dedi aradan 15 gün geçti tekrar kontrole gittim doktorum baktı ama bu defa bir açıklık göremedi perinatolojiye yönlendirdi birde onlar baksın diye oraya da gittim orda ki doktorda bebeğimin kalbinde bir delik görmedi acaba kapanmış mıdır yoksa görünmedi mi bilemiyorum bir ay sonra tekrar kontrole gideceğim bu durumu yaşayanlar varsa lütfen anlatabilir mi süreci nasıl ilerdi 🙏🏼🥺