Slm kızlar bugün tam 8 hafta oldum birkaç gündur surkeli kahverengi akıntı oluyor sürekli sildikce gene geliyor aranızda bu durumu yaşayan varmı benim 2.gebelik.ilkinde hiç öyle seyker yaşamadım haliyle kafamda soru işaretleri oluyo yaşayan varsa bu durumu beni aydınlatsın lütfen doktorunuz ne dedi neysen öyle oluyor