Rythll Merhaba kızlar şuan 34 hafta oldum ve sol göğüs altımda çok ağrı var resmen ordaki etim çok ağrıyor artık otururken çok zorlanıyorum ağrıdan ve bebek sağda onunla alakası yok bu ağrıyı yaşayan var mı özellikle bu hafta daha da arttı
serabis Rythll sinir sıkışması tarzı bi şey oluyor bebek büyüdüğü için kaburgaya baskı yapıyor malesef yarım saat ayakta kalsam çok ağrıyor dediğin bölge
Sedaaaaaaccccaannsssns Bende 30 haftalığım bendede göğsün üç dört parmak altında ağrı oluyor dinlenince geçiyor sanırım bu kaburga ağrısı olabilir diye düşünüyorum yada rahim artık büyüdüğü için baskı yapıyor olabilir 🤔