Merhaba anneler bez seçiminde karar vermedik Sleppy mi yoksa molfix mi kararsız kaldık bir de biberonda set şeklinde değil ama avent alayım bir tane diyorum ama büyük olanı mı küçük olanı mı kararsız kaldım bir de cam mı normal mi siz ne tercih ettiniz önerilerinizi bekliyorum