mehtapistif canim ben belden uyusturmali oldum cok rahat gecti sadece ilk kalkarken sızladı sonrası hic ağrım açım olmadi hatta sordum normal mi hic ağrım yok fln diye biz hep agri kesici yaptık serumuna dediler ama kesinlikle ozele gitmeni öneririm eger ki imkanın varsa cunku benim dikiş bile yoktu estetik dikiş diye geçiyor yani ipli değildi genel bayılmadım yani bilmiyorum ama sunu diyebilirim 3 kez burun ameliyatı olurken genel bayıldım ondan ayılmak o kadar zordu ki sarhoş gibi ve her an bayilcak gibiydi ama belden uyusturmali da heo uyanıksın bilincin acik komplikasyon riski daha az