@yosiii merhabalar, tecrubelı bı anne olarak sutun gelır mı kacar mı gıbı bırsey aklınızdan bıle gecırmeyın bence sızı en cok etkıleyen kendınız oluyorsunuz. Kesınlıkle evde bırılerı olmalı. Gergınlıgı dusunmeyın sız sadece bebegınıze ve ıyılesmeye odaklanırken ınanın bırılerıde yemek vb gıbı seylere destek olunca her kım olursa olsun ıhtıyac duyacaksınız. Benım yanımda da kımse yoktu cok zordu. Sız bebegınıze alısırken buna ızın verın 🌸