edra1945 Sanki hiç doğurmayacakmisim gibi hissediyorum 🤷♀️ yarın doktor kontörlü var bakalım ne durumda☺️
2bebislianneee edra1945 38+5 de tam olarak bunu bu forma yazdım ve 12 saat sonra doğurdum yazdığımda sancılarım başlamış meğerse 😂
allyslife edra1945 sağlıkla kolaylıkla gelsin inşaallaahh🌸 17.haftadayım heyecanla şu günleri bekliyorum🫠🫠
2bebislianneee edra1945 ben de öyleydim hiçbir şey yoktu yazdıktan sonra oldu 😂 tabi sizinkini bilemem Rabbim sağlıkla kucağınıza aldırsın kolay bir şekilde 💜
edra1945 2bebislianneee teşekkür ederim vakti gelince gelecektir 🌸 hayırlısı bakalım sizde sağlıkla büyütün 💐