08061999 Benim de aynı gebeliğimin başından beri hep 9/5, 8/3 nabız da 140’ın üstüne çıkıyor sürekli. Halsizlik nefes darlığı çok fazla ama doktor normal olduğunu söylüyor. Düşük değil yüksek olması sıkıntıymış gebelikte. Ama ben ebeye sorduğumda bu kadar düşük olması ve nabzın çok yüksek olması da normal değil dedi. Hangisini güveneyim ben de bilemedim ☺️