Herkese merhaba🌸🌸
İkili tarama testimi devlet hastanesinde yaptırmak istediğim için, sadece 20 Mayıs günü randevu buldum ve aldım. 20 Mayıs günü tam olarak 13+6 oluyorum. Sizce yaptırmamda bir problem olur mu? Çünkü internette 11+0 ve 13+6 arasında yapılması gerektiği yazıyor. Acaba daha erken gidip özelde mi yaptırsam? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Ne yapacağımı bilmiyorum çünkü😢😢