Esma5566
Yani orası öyle tabikide bize Rabbimin emaneti dediğin gibi kız da olsa erkekte olsa ama işte insan bi hevesleniyor bişeyler yapmak istiyor bir de biz 3 senedir evliydik doktorlar eşime senin çocuğun olmaz falan demişlerdi yani biz tedavi falan mı olsak derken bize bi mucize gibi geldi o yüzden eşim daha çok hevesleniyor