Arkadaslar 1 yasinda kizimda kanda enfeksiyon nedeniyle hastaneye yattik devlet hastanesi 3. Gunde tedavi olduk ama yanimiza rota virusu hasta yatis yapti testi sonuclandiginda odadan cikarttilar ama bizede gecmis iyilesmisken rota viruse yakalandi kizim testimiz pozitif cikti ilk hastaneye yattigimizda negatifri suan rota virusun 3. Gunu 2 gundur hastane odasinda yalnizdim yanima az once rotavirusten yeni yatmis bi hasta getirdiler ben 4 . Yada 5. Gunde negatif olursam yan hastadan tekrar bulasirmi hava yoluyla acaba tecrubeniz yada bilgisi olan varmi