roselinyanar Kızlar, sezaryen sonrası kan kontrolü için karına bası uygulanıyormuş. Anestezi etkisi bittikten sonra da yapılıyormuş. Çok ağrılı bir işlem mi?
littlebabyyy roselinyanar ben hissetmedim spinal oldigu için uyuşukluk biraz geç geçiyor, ilk odaya getirdiği an basmilardi uyuşuk olduğum için hissetmedim ama diğer genel anestezide filan nasıl oluyor bilemiyorum.
2bebek2kedi roselinyanar Ameliyatın tek kötü yanı o bence benim sezeryanım bastırma olayı hariç mükemmeldi ama her bastırmaya geldiklerinde feryadı koparıyordum
mrvilay roselinyanar Sırf bu dediğiniz işlem travmam yüzümdem sezaryen olmak hiç istemiyorum. Benim canım çok acımıştı:( Yazdıktan sonra yorumları okudum. Benim spinaldi demek uyuşukluk geçtikten sonra mı yapmışlar
iz_l344 Genel anesteziden çıkıp odaya geldiklerinde üstünüzu giydirmeden basıyorlar malesef onu ağrılı hissediyorsunuz ama spinal anestezide uyusukken yaptıkları için hissetmiyosunuz 1 defa yapıyorlar zaten
2bebek2kedi roselinyanar spinal olarak girdim doğumun yarısında panik yaptığım için genele çevirdim yani hem spinal iğnesi vuruldu hemde anestezi alıp uyutuldum
makbule2025 roselinyanar defalarca kez burada okudum ama ben böyle bir bastırma işlemi yaşamadım. Hangi duruma göre yapıyorlar doktoruma soracağım merak ettim
meryossss roselinyanar uyuşukluk varken ilk yaptılar bişey anlamadım daha sonra uyuşukluk gidince geldiler spinal aneztesi almiatim uyuşukluk gittikten sonra ki bastırmayi hiç anlatmak dahi istemiyorum zordu anlık oluyor ama zor