Merhabalar rizede olan varmı bugün kaçkar savcı bekire 12+3 ikili tarama için gittim ama bana daha bakmadan fetal dna önerdi 2.çocuğum sonrasında 2 li taamaya bakalım dedim baktık herhangi bir dıkıntı yoktu değerler gayet iyi çıktı ama hala fetal dna yaptırın dedi kafam karıştı açıkçası rizede araştırmamı devletmi daha iyi cihaz konusunda bilgisi olan varmı