Kızlar bu benim üçüncü hamileliğim oğlumun tekmelerini 20 haftalıkken kızımın 17 haftalıkken hissetmiştim şuan 13+4 üm ve sabahtan beri bebeğimin hareketlerini hissediyorum bu çok ürkütücü geldi bu kadar küçükken hissetmek normal mi yaa başına gelen var mı