Perim2 elisamommy çok erken canm benm bat 5 Mayıs hala regl olmadım test yapmaya cesaretim bile sizin çok erken umarım gebelik vardır 🤲🏻
Perim2 elisamommy evet canm gözüküyor ama yumurtla tarihinin üstünden 10 12 gün geçmesi gerekiyor senin sanırım henüz 10 gün dolmamış Belkide çok erken yumurtaladın yoksa çıkması için çok çok erken bir tarih umarım vardır 🤲🏻
eminekyr elisamommy canım ortadakinde var ama erken gebelikte falan yok o yüzden ortadaki bozuk olabilir ayni idrarla yaptım aynı anda diyorsun diğer kaset ve erkende yok zaten ilk erkende gözükür sonra kaset yani ortadaki bozuk bence 😢