alimom21 Benim de sizin gibi ileri haftalarda kanama alanım vardı hatta 2 3 kez hastanede de yattım kanamam oldugu için. Progestan ve duphastonu birlikte kullandım. Sürekli uzandım ağır iş yapmadım kesinlikle. Bir de ayaklarınızı kaldırıp da yatın oda bence fayda ediyor. Uzun süre ayakta kaldığımda direkt kanama oluyordu geçti şimdi çok şükür 🤲🏻