2 kalp durması sebebiyle düşüğüm var 3.ye gebeyim neredeyse hiç belirtim yok acıkınca midem bulanıyor progestan kullanıyorum o sebeple de akşamları gaz sancısı oluyor başka bi belirti yok normal mi her hafta doktora gitmekten korkuyorum takıyorum çok uyuyamıyorum son adetimden 20 gün sonra öğrendim 7+2 suan ama 3 haftaydı tam öğrendiğimde zaman geçmiyor napıcam böyle