bah_ bu stresin ne sana ne de bebeğe faydası yok, evham yapıp bebeğini de kendini de rahatsız etme, sakin kalmaya bak. Ben de ilk bebeğimi kaybettim ama kontrol bizim elimizde değil, sakin kalıp sürecin tadını çıkarmak en iyisi, stresle her şey daha da zorlaşır yapma canım