bsrgz Kezya evet malesef pahalı. Normalde dediginiz gibi 210 gibi bi ücreti var ama sendika indirimi olduğu için 185 veriyoruz bizde. Diğer hastanelere göre pahalı ama Bende ülkü hanimi çok sevdim çok ilgili çok naif. Inşallah böyle devam ederiz.