zdebn tatlı hiçbir şey yiyemiyorum ki boğa burcu ve tatlı aşığıyım, çikolata asla yiyemiyorum, anca sütlü tatlı yiyebiliyorum o da birkaç kaşık, ötesi öğürme mesaisi kapsamında maalesef. Erik ve greyfurt ile hayattayım, böyle diyince herkes ye ekşiyi doğur Ayşe’yi dedi ama bebeğim çok net erkek😂😂