bebekuludag Kızım olacak ismini Gülce düşünüyoruz sizce kulaga nasıl geliyor veya yakınında Gülce ismi olan var mı 🥰 bu isimle ilgili aklımdakı tek soru işareti acaba ismini kısaltıp gül şeklinde kullanılır mı
Siyah2418 bebekuludag güzel bence etrafımda yok ama 6 sene önce bu form da biriyle tanışmıştım kızı olacaktı o da gülce koyacaktı🥰 gülce yi gül diye kısartırlarmı dersen bence yalan da olur yapmayan da
1cey bebekuludag Gülce diye tek tanıdığım oldu, dünyanin en iyi insanlarından biriydi gerçekten. İsim de çok güzel ayrıca, dalga geçilecek konusuna gelirsek bi ton isim var dalga geçilecek 😅 bence güzel bir isim
ebrudefnee bebekuludag çok güzel bi isim kız olsaydı bebeğimin cinsiyeti gülce düşünmüştük ama cinsiyeti erkek😀😀
nil_a bebekuludag eğer bir akrabamda olmasaydı gülce koyardım çok soft ve naif hissettiriyor Birce de güzel sağlıkla gelsin 🥹🌸
glxe Kendi ismim bizzat Gülce😂 Güzel isim açıkçası ve Gül diye kısaltan şu yaşıma kadar hiç olmadı. Tabi Günce, Tuğçe ve hatta Külçe dahi diyen oldu ama yaşlılardı genellikle 😂
annekiz6141 bebekuludag happy kidste tanıdığım arkadas grubumuz var 3 kişiyiz 🥰😍 arkadaşın kızının ismi gulce aşırı sempatik ve tatlı keza annesi de öyle 🥰 düşünmeden koy derim beğendiğim isimler arasında gulce de var hatta benim ikinci kızın ismini kızlara sorarken bana gulce koy demişti arkadaşım 🙊🥰
elifsn23 bebekuludag çok güzel bir isim benim çevremde iki tane olduğu için koyamadım ama olmasaydı koymak isterdim 🤍 sağlıkla gelsin inşallah
saydin bebekuludag kızımın ismi Gülce 6 yaşında ismi ona çok yakışıyor, gülmeyi çok seviyor. İyi ki koymuşuz dediğimiz bir isim oldu hep. İkinci bebeğime bu isimden sonra hiç bir ismi yakıştıramıyorum bende şimdi.
gfc02 bebekuludag Çok güzel çok severim benim adımda Gülcan kızım olacak inşallah eşim kabul etmedi yoksa bende gülce ismini düşündüm