Arkadaşlar merhabalar herkesin gebeliği çok güzel ve sağlıklı geçsin bebeklerimizi kucağımıza hayırlısıyla almayı nasip etsin rabbim 🙏 size sorum olacak İstanbul’da Türkiye hastanesine giden annelerimiz varmı ve hangi doktora gittiklerini soracaktım sizin bilgileriniz benim için çok değerli