Benim betam kürtajdan sonra çok yavaş düşüyordu rahim duvarına plesenta parçası yapışmış o yüzden düşmüyormuş 2 kürtaj bir histereskopi oldum doktor temiz diyip adet görmeden deneme derim yapışıklık oluştuysa erken doğum yada düşük olabilir doktor rahmin bile alınabilir demişti kasımdan marta kadar sürdü iyileşme süreci ve operasyonlar