Haticeebasyoll Kizlar36+4 haftaligim ben cuma gunu kontrole gitmistim doktor bebegin sugunun birazcik azaldigini söyledi ama cok endiselenecek bir durum yokmus fakat ben camasirimda akintiyla beraber biraz islaklik seziyorum sizce bu su mudur ya doktora soylemeli miyim haftaya cuma kontrolum var o zamana kadar ya biterse diyorum kafamda deli sorular var ya lütfen akil verin
denizannee Haticeebasyoll canım bunu buraya hiç yazmaman lazım esas. Direk doktora söylemelisin yani... hayırlısıyla sağlıkla al kucağına inşallah
031965 Zaten artık su azalmaya başlıyor doktor risk görseydi haftaiçi kontrol isterdi. Benim de akıntıyla su geliyor ama hep normal diyor ama sen için rahat olsun istiyosan cumayı bekleme biraz daha erken git
Haticeebasyoll 031965 ben de endiselendim doktora soyledim suyunun azligini ama haftaya cuma gelin dedi suyundada endiselenicek bir sey yok dedi ama ben gine de sorayim doktora saolun 😊