Arifecirit Kızlar 28 haftalık hamileyim. O kadar çok saçım dökülüyor ki yarısı gitti desem yalan olmaz. Sizde de öyle mi? Geri gelir mi bu saçlar çok korkuyorum 🥺
aysgl330633 Arifecirit normalde tam terdi gebelik hormonlarıyla birlikte daha çok uzar demişti doktor bende de olmuştu gerçekten çok şaşırdım ama düzelir merak etme doğumdan sonra her şey yavaş yavaş normale dönüyor
Emir2021 Arifecirit daha 10 haftalığım kalmadı bende az önce yeminle aynada kendime baktım taradım saçımı yana atıyorum afedersiniz bı boka benzemiyor yokluktan
Elisa0110 Arifecirit hormonlardan dır gebelikte herkesin hormonları farklı reaksiyon veriyor kiminde sivilce lekelenme kiminde de saç dökülmesi olabilir diye düşünüyorum ama siz yine de bu durumu doktorunuza danışın o daha detaylı ve doğru bilgi verecektir
Arifecirit damlasv vitamin değerim iyi takviyelere de devam ediyorum kan değerime de dökülüyor diye geçen hafta baktırdım oda iyi 🤷
aysgl330633 Arifecirit hee tamam o zaman bende de öyleydi bi uzamıştı bir de dökülüyordu bende kesmiştim
miracsevim Arifecirit o zaman biotin takviyesi almayı dene bir de 2 haftada farketmesi lazım ve D vitaminine baktır
aslliasya Arifecirit benim gebeliğin ilk aylarında gitti :( saçımın yarısı tarakta kalıyordu duş alırken moralin bozuluyordu sonra toparlıyor ama kişiden kişiye değişiyor durum
ikizlerkadini Arifecirit valla benimde avuç avuç dökülüyor haftam 8 daha benim bu gidişle 2 tel kalan sac da gidecek