mervekrg54 Nişanım geldi sarımsı jel gibi bişi düştü karnım çok sert sancım yok ne yapacağımı bilmiyorum devlette doğum yapıcam gitsem mi gitmesem mi
gokce_4206 mervekrg54 korkutmak gibi olmasın ama benim ilk nişanım geldi 1 2 gün sonra suyum sonra da doğuma aldılar 35+6 dayken sancım vs hiçbişeyim yoktu suni ile doğumum başladı
gokce_4206 mervekrg54 hayır suyum geldiğinde gittim sızıntı şeklinde geliyordu ama senin sancın vs varsa yada rahatsız hissediyorsan git bi gözük derim aklında kalmaz en azından
daisymom_99 mervekrg54 Ne yaptınız doğum oldumu benden de bugun nişan geldi yarın sezeryanım var hemen haatenye basvurmalımıyım bilmiyorum:(
mervekrg54 nesli1453 hayır 2600 doğdu bir hafta öncesi sancıdan yatmıştım ciğer geliştirici vurmuşlardı yatmadı çok şükür
defnosunannesi_ mervekrg54 benimde dün 35 .haftamda sizin dediğiniz gibi sarımsı jel gibi birşey düştü vajinamdan tuvalete ,ağrılarım arttı sanki ara ara sancı giriyor ama düzensiz ,inşallah biraz daha bekler