Sevdepuh benim hikayem biraz zorluydu. İlk gebelikte 2 dikiş atıldı 23. Haftada 1tanesinin açıldığı farkedildi, alınması gerekiyordu kendi hayati sağlığım için. Ama dikişin alınması demek de bebeği kaybetmemiz demekti. Denizli’de Çağrı güvene gitmiştim dikiş için. Bana sana ancak üniversite hastanesi bakar çok riskli dedi beni gönderdi. Allah razı olsun orada başka bir hekim bana gelip bu riski alır mısın dedi alırım dedim. Beni acil müdahale odasında tuttular 3 hafta boyunca. Dikiş o halde anca 25+5 e kadar dayandı sezeryanla acil doğuma alındım bebeğim de 1 hafta yaşayabildi.
Sonrasında abdominal Serklajı çok araştırdım bu konuda çok meşhur bir doktor var Arda Lembet belki biliyorsunuzdur onunla da görüştüm.
Sonra kendi hekimim abdominal de çok kolay bir işlem değil Allah korusun aksi bir durumda mesela şu gelmesi, kanama olması gibi sezeryan gibi ameliyatla müdahale edebiliriz dikişe dedi.
O yüzden erken hafta serklaja bir şans verelim dedi.
Şükürler olsun 12. Haftada atılan servikal Serklaj ile 26. Haftaya geldik