pincat Kızlar 13 haftalığım demir ilacı olarak ferro sanol yazdı doktorum 4 gündür kafam kalkmıyor ya çok kötüyüm sürekli kusuyorum diğer randevum da haftaya cuma, cumaya kadar içmesem doktora sorsam bi sorun olur mu acaba atmayınca
orhismommmmmm pincat bende kullanıyorum kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum kahve çay oeynır yoğurt. Süt içmiyorum. 2 saat Sonra yemek yiyorum o zaman bulantı fln yapmıyor. Doktoruna sor numarası varsa
bmkl pincat Yemekten iki saat önce kullanıyordum ama bulantı yapınca yatmadan önce kullanmaya başladım
pincat orhismommmmmm numarası yok maalesef bir de sizin dediğiniz gibi deneyeyim 1 gün ama valla halim kalmadı 😂😂
orhismommmmmm balminnak aç karna olman lazım ben kahvaltıdan 2 saat sonra ilacı içtikten 2 saat sonra tüketiyorum yemek bu zaman kadar şükür sorun yaşamadım