nahsen21 bildiğim kadarıyla pasuman yapmaman lazım yani yaranı asla kapatma ( doktoruna mutlaka danış tabi ama ) kapalı yara uzun süre ileşmez. Krem bana vermemişti doktorum sende verilen zaman aşırı sür sürekli nemlendirmende yarayı taze tutar banyo yapmaktan korkma hatta ellerinde yaranıda temizlemeye çalış sadece banyodan sonra mutlaka eşin yada başka biri tanpon hareketlerle yaranı kurutsun kuruttuktan sonrada küçük havluyu üstüne tut kalan suyu emsin sonra havalandır iyice kurumuş olur böylece sende rahatlarsın