esraaslny boş oda yoksa tabiiki şartlara göre yapmazsınız, kullanamıcak değil aslında kullanılıyor gündüzleri. Benim odam vardı o yüzden direk çocuk odası diye düşündüm tüm eşyaları oyuncakları kıyafetleri ordaydı, yatağı yoktu sadece bizim yanımızda yatacak diye yatağı büyüyünce aldık. Onun dışında hem dolabı hemde oyun alanı oldu