Canım doktor bana adetim düzene girsin diye 3 aylık verdi ama bende hafif pcosta vardı hormonlarım da normal çıktı önümüzdeki ay düğünüm olucak diye kullanmaya devam ediyorum 5. Kutumdayım ben hiçbir sorun yaşamadım tam tersi her ay düzenli adet görüyorum, Yasmin ilacını bıraktıktan sonra da 1 ve 2 ay içinde hamile kalanlar çok oluyormuş