33’te yazlık kışlık kıyafetler ayıklandı, gardrop içleri temizlendi..
34’te annem camları sildi, perdeler yıkandı, halılar yıkamacıya gitti(doğuma yakın sereriz), balkonlar yıkandı, düzenlendi, kapılar silindi, koltuklar silindi..
Şu an 34+4’üz, bayram haftası tekrar üstünden geçilir çok kirlenmemiş oluyor zaten. Sonlara bırakmayın, tavsiyemdir