31haftalık hamileyim
Çok kötü burun tıkanlıklığı yaşıyorum
Farkında olmadan 2 defa burun açıcı sprey kullandım,sonradan aklım başıma geldi,chat gbtya sordum çok tehlikeli dedi,Damarları tıkayıb bebeğe oksijen gitmesini engelliyormuş
Çok korkuyorum bi şey olurmu diye😞