Kızlarım katlanılmayacak sancım yok sadece regli sancısı gibi hafif hafif bel ağrısı var. Dün doktora gittim doğum pozisyonuna gelmiş suyun iyi dedi. Akıntım fazla dedim oda acile yönlendirdi ama her şey normal dediler. Bugün akıntı fazlalaştı ve hafif kılcallanma kanaması var. Gebe okulunda da panik yapmayın sancılarınız 5 dakikaya 1 düştüyse hastaneye giriş yapın dediler ama insan panik oluyor yaa. Siz naptınız?