nevin34 enfeksiyon için verilen ilaçtan tedirgin olmayın doktorunuz verdiyse güvenin ona ben 9 ay çektim enfeksiyon eğer tedavi edilmezse erken doğuma bile yol açıyomuş doktorum öyle dedi şuan da da hamileyim ve yine enfeksiyonum var ilaç verdiler kullandım yine