nafiye66 Kızlar bat 16_17 Nisan da 2 gündür yoğun kramp ve kasıklarımda ağrı var bugün de akımtım başladı belirtiler olabilirmi sizler belirti gördünüzmü ilk haftalarda buna benzer
pamuksekeer nafiye66 8. Haftadan önce bi belirti yaşamadım sadece 4. Haftada tatlı tatlı gece kasığıma ağrı girdi çok çok az beni rahatsız etmeyecek cinsten tabi bu kişiden kişiye değişir biraz daha bekleyin erken gebelik testi yapın
darwinn Dpo 8den itibaren regl ağrısı ve göğüs hassasiyetim başladı reglden 2gün önce falan başlardı bu kadar erken başlamış olması şüphelendirdi beni dpo11de test yaptım