Mervedd06 öncelikle çok geçmiş olsun 🌸 sağ Salim sağlıkla zamanında bebişinizi kucağınıza alın inşallah 🩷 12. Haftada detaylı usgde 25mm rahim ağzı ölçümü yapılmıştı ve leep konizasyon ameliyat öyküm var. Haftam küçük olduğu için doktorlar sıkı takip yapacaklarını belirtmişlerdi her gittiğimde ölçüm yapıldı 27 28mm ölçümler yapıla yapıla 20. Haftalara kadar geldim. 20. Haftaya kadar tüp bebek doktorumun takibindeydim. 20li haftalarda detaylı usg için yaşadığım şehirde perinatoloji doktoruna gittiğimde 39 mm ölçüm yapıldı. O zamandan beri de o doktor takipliyim 35 mm vs vs derken en son 29+4te gittiğimde 31 mm ölçüm yapıldı. İkiz gebeyim bu arada 🙏🏻 yani kısaca demem şu ki başka doktorlara da gidin dilerseniz. Şuanki doktoruma gidene kadar gerçekten korkularla dolu geçmişti günlerim