Biryolcu3006 Esim memur ve bugün çalıştığı yer ile bilgi hastanesi anlaşma imzalamıslar. Şu ana kadar bu hastaneyi hiç duymamıştım Ayşegül Köse adında bir doktorla doğum sürecini ilerletmeyi düşünüyorum hastane hakkında Fikri bilgisi olan var mı
yaggmurt Biryolcu3006 çok iyi bende o hastaneye gidecektim ama evime yakın olmadığı için gitmedim 100.yıla geçtim bende zaten 100.yıl bilgi hastanesinin sahipleri aynı kişiler
yaggmurt Biryolcu3006 yok benim eşimin tanıdığı olduğu için araştırdım gitmek istedim hiç olumsuz yorum görmedim açıkçası
Biryolcu3006 yaggmurt çok mutlu oldum bu mesajınıza, bende baktım internette felan ama nedense burdan sizden duyunca dha iyi hissettim