Busbus21 bazılarının Hamileliği Çok ağır Geciyo mesela Ben 🤦 İlk haftalarda Bende Gribe Yakalanmistim Hemde Yazın Ortasında Doktora gittiğimde Bu aslında Grip değil hemen hemen çoğu geb Jin Yaşadığı Bir hamilelik Baslangici demişti İlk 4 Ayım çok zor geçmişti Mide bulantili Halsizlik sürekli Uyuma Ve uzanma isteği Yani Anliyicagin baya kötü geçti Gitsende Pek bişey yapmazlar zaten O haftalarda İlaç alamiyosun zararlı