Kızlar, tek yumurta ikizlerine hamileyim. Bebeklerimden birinde ödem, ense kalınlığı görüldü bugün tekrar kontrole gittik aynı devam ediyor ödem doktor kistik higroma dedi. Fetal dna verdik sonuç bekliyoruz. Amniyosentez yapılacak 16. Haftada. Kalpte de bir problem olabilir dedi. Bu benim 3. Gebeligim ilk iki gebeligimde Kalp durması sonucu ile kürtaj olmuştum 😔
Bu şekilde olup düzelen var mi ?