aframoms13 en erken yarın sabah çıkar canım genelde 1,5 günü buluyor. Sağlık ocağın yakınsa doktora gidip sorabilirsin, yakın değilse arayarak kan tahlili sonucum sisteme düşmemiş onaylar mısınız diyerek sisteme yansıtmalarını isteyebilirsiniz. Kan tahlilleri açıklanınca ilk doktor ekranına gidiyor ve tahlil açılıp bakılmadıkça enabıza yansımıyor, birinin o tuşa basması gerekiyor. O yüzden gecikme çok sık yaşanıyor. Acilde de aynı durum geçerli maalesef. Önce birinin tahlile tıklaması gerekiyor her türlü. Ben sağlık ocağında kan veridysem mutlaka ertesi sabah hemen arıyordum, kız beni tanımıştı artık😂