21 haftalık tek yumurta ikizi kızlarıma hamileyim . Toplam 7 kg aldım doktorum son iki ayda 3 er kg aldığım için kilo kontrolü yapmamı istedi . Suları fazla dedi gebelik şekeri riski olabilir böyle hızlı kilo almaya devam edersen dedi . Sizde durumlar nasıl ? Kaçıncı haftadasınız ? Kaç kg aldınız ?