ece99sultis20 Kızlar 12+5 de ğerinatoloji biri kız biri erkeğe benziyo dedi 15+4 de biri kız biri erkek dendi bugün17+4üz ikiside kıza benziyo denildi sizce ne zaman netleşir tahminde bulunur musunuz
ece99sultis20 anneoluyorm trşekkür ederim canım 2 hafta sonra detaylı ultrason var bakalım o zaman netleşir herhalde