nrnalpi 16+4 de doktora gittim daha detaylı baktı ve kız dedi bugün yine gittim erkek dedi ama çok kısa baktı kime güveneceğime şaşırdım başına böyle bi durum gelen var mı
nrnalpi kevseracer farklı doktora gittim bugün zaten ilk alırken beni bidaha buraya gelme bizim ultrasonumuz çok kötü daha kalp sesini bile zor duyuruz dedi bende hocam cinsiyet ne dedim hemen erkek dedi ama çok kısa baktı bende bi önceki kız dedi dedim o da zaten sana detaylı bakarlar ben erkek gördüm dedi
kevseracer nrnalpi eger ki cihaz kötüyse ve kısa bakti diyorsun diğeri uzun bakmış kaç haftaydı ilki bakarken eğer haftası erken değilse kiz diyen doğrudur
nrnalpi kevseracer ben çok sabırsızım 2 gün sonra başka doktora gittim yani kız diyen 16+4 de dedi bugün bakan 16+6 ydı ama ilk gittiğim gerçekten daha uzun ve detaylı baktı bu 5 saniye falan baktı
nrnalpi tugcekmrr evet öyle valla ben kızımı 5,5 aylıkken ağır kalp hastalığı yüzünden kaybettim bu yüzden bu bebeğimin ilk önce sağlıklı olsun ama kız da olsun çok istiyorum zaten 1 tane oğlum var tabiki ne gelirse Allahtan herşeyden önce sağlık
sucukluyumurta07 tugcekmrr bende 16. Haftada detaylı ultrasona girmiştim cinsiyeti degısıt mı sonra 😅 orda erkek dedi 22 de bir daha gidecegm
tugcekmrr sucukluyumurta07 Ama zatem 16. Hafta detaylı ultrason için erken değil mi en ideal 20-22.hafta diyordu benim doktorum