Selam kıslar dün başlık açmıştım boğazım ağrıyo burnum tıkalı diye bugün doktora gittim crp 18 çıktı bir şey daha yüksek çıkmış beyaz kan hücresi mi dedi ne dedi anlamadım, augmentini kullan dedi bebeğe zararı yok dedi kullanan var mı hamilelikte :( insan korkuyor yine de ama vücutta enfeksiyon olması daha zararlı bebeğe onu da biliyorum :(