sirius8 Merveykar merhaba size o şekilde mi gün verildi benim doktorum bugün 38-39 hatta mümkünse 39 olmalı dedi 🤔 belki 38+4-38+5 olabilir falan dedi
Merveykar sirius8 evt o Şekilde verildi ama sezeryan için normal haftalar ztn İlk kızımı 37+2 de doğurmuştum Buda haftasına göre önden gidiyor öyle Ayarladık doğum tarihini doktorun önerisiyle